5/30/2011

i'm here


adok már egy élet jelet magamról.!


igazából már kezdek izgulni,holnap érettségi szintű írásbeli vizsgát rakok angolból,nem túl bíztató.biztos megfognak minket szívatni valamivel.aztán szerdán szóbeli,amire konkrétan egy szót sem tanultam.álmos vagyok pihenni kéne,de mint mindig nem én nem pihenek,hiába holnap döntő vizsga. újítani kellene már a blog kinézetén és a zenén,de eléggé hanyagoltam mostanság,csak akkor jöttem fel ha a lelki állapotom a földön volt,és kikellet írni,de rájöttem ez nekem nem tetszik.
várom már a nyarat,ennyire még sose vártam,van már pár elég jó terv,nyár nyitó,Balaton Siófok coke,gólya.úgy érzem életem legjobb nyara lesz.
most per pillanat jó egyedülállónak lenni,igazából világ életemben konkrétan az voltam,mindig volt olyan ember akivel tudtam foglalkozni.igazából nincs senkire se szükségem,most jól érzem magam úgy ahogy vagyok.de persze holnap betoppanok suliba és változik,aztán hazaérek
újra ez. már jó érzés ide bepötyögni a betűket,és újra érezni a régi dolgokat,a nyarat áh várlak már.
igazából úgy terveztem,hogy elmegyek Balaton Soundra,de nem jött össze, úgyse fogják kifizetni a bérletet,max lemegyünk az első napra tesómékkal.remélem azért ez majd összejön. na de túl sokat "beszélek".

1 megjegyzés:

  1. Excellent web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

    ------------------------------------------------
    Web Design Melbourne | Web Design Perth | Web Design Sydney

    VálaszTörlés