10/26/2012

régiségvásár

Jézusom!Több,mint egy éve írtam utoljára.Igazából szerintem már mindenki elfelejtette,de nekem most jól esik ide írni,jobb,mint magamban beszélni.Húú hát mi történt ebben az egy évben?Akiről még ide írtam tavaly márciusban na őt végleg elvesztettem,de azt hiszem vagyis tudom,hogy ez így jobb nekem.Ebben az elmúlt egy évben életemben először tényleg szerettem valakit..azt hiszem.Jelenleg kezdek felnőni,de szívem szerint nem szeretnék,nem akarok azon agyalni,hogy mi legyen a jövőmmel,még kis óvodás szeretnék lenni.Mostanság egyre többször érzem úgy,hogy az emberek nem szeretnek,és idegesítőnek tartanak,nem akarnak velem lógni.Néha úgy érzem nem találom a helyem ebben a hatalmas világban.Perpillanat távol érzek magamtól mindenkit,legalábbis nem olyan közel,mint eddig.És már megint úgy érzem,hogy zagyválok össze-vissza,ez is csak azt jelképezi,hogy rohadt bizonytalan vagyok mindennel kapcsolatban.Mostanság sokszor támad olyan érzésem,hogy már tényleg szükségem lenne EGY emberre,egy olyanra aki mindig itt van mellettem.Látszik?Ismét szánalmasnak és hangyányinak érzem magam,azért amiket ide írok,meg amiért ide írok.Utálom ezt magamban.Nem vagyok megbékélve semmivel sem,néha úgy érzem jobb lenne elzárkózni a külvilágtól...úgy sem szeret túl sok ember,megérzéseim szerint.

Igazából lehet félek komolyan,őszintén megbízni az emberekben,és tudom,hogy közre játszik ebben az is,hogy életemben nem rég csalódtam a legnagyobbat.De már nem mutatom ki,jobb így mindenkinek,inkább most leírom ide,úgysem olvassa senki:) legalább ide írok,megint szánalmasnak érzem magam,és hogy elkéne zárkózni a külvilágtól.
MIMDEGY

5 megjegyzés:

  1. Én olvasom. És nagyon örülök, hogy újra írtál!
    Nem hiszem, hogy szánalmas vagy akár hangyányi lennél. Bár ha jobban belegondolok kicsi hangyák vagyunk mind.
    Így ismeretlenül én elmondhatom, hogy kedvelem azt aki a sorok mögött rejtőzik. Talán azért, mert mikor én voltam olyasmi idős mint most te, hasonlóan gondolkodtam. De I'm HERE és jól vagyok, bár sokszor csalódtam, sőt nem is olyan régen egy olyan barátban akiről azt gondoltam soha ilyen barátom (barátnőm) nem volt még. De elmúlt a fájdalom és ha keményedtem is tőle, azért azt nem gondolom, hogy soha többé nem bízom meg senkiben. Van egy idézet is, valahogy úgy hangzik, hogy inkább bízom újra és meghalok újra, mint bizalmatlanul vagy szürkén éljem le az életem.
    És azt gondolom, hogy nem feltétlenül kell felnőni. Én igencsak középkorúnak számítok, de akkora gyerek vagyok, hogy csak na.
    Ne nőlj fel, ne állj be a sorba, legyél az aki akarsz lenni.
    Írj nekem, ha más nem is olvassa, de azért ezt kétlem. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Amint látod olvassuk az írásaid.
    Hangulatos bejegyzések.
    Éljenek az örök gyerekek ! :)

    VálaszTörlés
  3. Véletlenül tévedtem ide... :)
    Nem ismerem a blogok rendszerét,de néhány nyilvános naplóba beleolvastam már. Nekem még nincs blogom -leírandóm rengeteg lenne minden nap!-, remélem hamarosan megtanulok itt is keresgélni-találni-hozzászólni építő gondolatokat.
    Én 52 éves koromig éreztem, hogy "még mindig hiányzik vmi az életemből". (Pedig fordulatokban bővelkedő éveim voltak...,abból a balsors-szerű fajtából.)

    Ekkor -életem romján- elhatároztam, hogy átadom az egész rendezést az Istennek. De nem is tudok róla semmit... Ám, ha évszázadokon keresztül,a földkerekség minden táján vigaszt, erőt adott emberek millióinak, akkor hátha nekem is...

    Így kerestem fel egy római katolikus lelkipásztort, akinek a felnőtt hittanjára kezdtem járni (s döntöttem el, ha törik, ha szakad, 2-3 hónap esélyt adok a dolognak)
    + www.mariaradio.hu , könyvek, közösségek és 100 más.

    Ez két éve volt. Azóta 1000-rel!!!
    Jézus Krisztus tanításai olyan útjelző táblák nekem, amely CSODÁLATOS ÚTON tart!

    Sohasem vagyunk egyedül!!!

    A szerető Isten legyen veled is! :)

    VálaszTörlés
  4. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you helped me.

    -----------------------------------------
    SEO | SEO Adelaide | SEO Brisbane

    VálaszTörlés
  5. Írd ki magadból! És, ha zagyválsz? Neked jobb lesz attól, ha leírod? Mert elsősorban magadért teszed...
    FOLYTASD! ÉLJENEK AZ ÖRÖK GYEREKEEEK!! :DD

    VálaszTörlés