9/26/2009

dream.


ülök egy kávézóban aminek a falai szürkéspirosos virág mintás volt a helység tele volt kerek asztalokkal és csodaszép aranyozott színű virágos fotelekkel a fal egyik oldalán egy egyedi darabú kájha helyezkedett el ahol egy gyűrűgöndör szőke hajú kislány májva cukrot égetett édesanyukája nyakában egy türtkizkék színű selyem sál díszelgett bal oldalamon az egyik asztalnám két körépkorú nő ült capucínót szürcsölgetve és finom édes kekszet ettek mellé....ebben a kávézóban sosem volt nagy sűrgés forgás ám ez volt a város legelőkelőbb kávézója....éppen egy könyvet olvasgattam mikor letettem a könyvet azon kaptam magam, hogy előttem egy csodaszép rét ahol kisláynok kisfiúk szaladgálnak és kutyákkal játszanak minden oylan mesebeli és szép volt mintha egy álomban lennék...mögöttem egy kerek formájú szökökút volt...kisebb fajta vizeséssel mikor előre néztem egy tengerparton találtam magam ahol már a nap ment le azok a szép pálma fák és ahogy azokat az apró homok szemeket sodorta magával a tengervíz...csodás volt....mostmár kezdtem azt hinni egy álomban vagyok.....mikor tényleg kinyitottam a szemem előttem volt egy egyenes szőke hajú kék szemű tündér...szemhéja vilégoskékre kifestve csipetnyi spirálall égkékszínű ruhája ragyogott a napfényben üvegcipellője átlátszó volt....szőke hajában ékes korona díszelgett kezében ezüst színű kis szivárvány díszekel ékesített varázs pálca....mikor megkérdeztem ki vagy anynit válaszolt, hogy a mesebelitündéred. ; )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése