9/18/2009

hö:D


Első blog... :D 2 hete nincs iskolába föci és biosz tanár.. :) Hétfőn föcin könyvtárba voltunk tduni kell egy nagy kerek sztalnál ül az egész osztály....Fruzsi és Nóri között ültem....Fruzsi..belém köfte a szöget és azt mondta AIDS-es vagyok..-_- modnom a**ád AIDSes..... :D elvoltunkórán... :D Kedden no suli betegen Szerdán voltam.. :D Csütörtökön Föcin...meignt nincs tanár [mindnekiörül] :D Ebédlőbe voltunk 5 személyes egy sztal és én Ninivel Nórival Klaudiával ülök egy asztalnám..ebbe a terembe mindig röhögünk nem is keveset de tegnap különösen sokat röhögtünk [sírásra] Nóri elkezdett valamin röhögni...én röhögtem Nóri fején ő utána azn röhögött, hgy én, hogy röhögök....Klaudia pedig azon, hogy mi, hogy röhögünk.. X'DDD :D ez ment 10 percig..utána kicsöngettek... :D Ma tesi elsó óra felmentés diék sport nap nem futottam :'DD nademind1...manemvoltsmemiextra. :D Holnap Szilvi birthdayparty. ;] (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése