6/17/2010

:/

igen igazad van szart se tudok. de azt tudom, hogy senkinek sincs tökéletes élete és nekem sincs csak úgy, mint neked. tudom sok pofont kaptál az élettől..sőt rengeteget. de szerinted miért akarok veled beszélni...? mert meglehet oldani én segítenék, de eltaszítasz magadtól. máshova nem tudom leírni csak ide, mert csak itt hallgatsz meg csak ezt olvasod el. elzárod magad tőlem...mikor én segítenék neked, de egyáltalán nem hagyod. azt mondtad nem fogsz velem beszélni..ezt is teszed. tudod mit? hát tedd...nem szólok bele, mert tudom úgy sem hallgatsz rám. és úgy sem hallgatsz meg. én itt lennék melletted, de te elküldesz.nem hagyod, hogy segítsek. azt mondtad én voltam a legjobb dolog ami veled történt. akkor miért küldesz el? csak tudod most őszinte leszek...én belefáradtam...belefáradtam abba, hogy körülbelül egy éven belül 6-orr játszottuk azt el, hogy vége a barátságunknak és csak bőgtem. én sem ön sajnáltatást csinálok. igen részben igazad van....voltak dolgok amikor nem álltam melletted...és ezt utólag nagyon sajnálom nekem mindig is BARÁT voltál és mindig is szerettelek. de őszintén, ha te azt akarod, hogy elengedjelek..akkor ezt teszem. tudom lehet nem ezt várod tőlem. lehet azt várod...mint amit akkor tettem volna, hogy hajszolom a fejem utánad és akkor is győzködlek. de nem teszem..kérted, hogy hagyjalak...akkor hát hagylak. és tényleg lehet nem ezt várod el tőlem..lehet azt gondolod, hogy majd megint foglak győzködni, hogy ezt a barátságot meg lehet oldani. de most már egy véleményen vagyok veled...ezt nem lehet. tényleg nagyon sajnálom, hogy ez lett a vége ennek a barátságnak, de egy valamit TUDNOD kell, hogy ha akármi baj van engem hívj és ide gyere..még akkor is ha így áll a helyzet.....én sajnálom és tudd, hogy én tényleg itt leszek. én sajnálom, hogy ez lett a vége, de ha te azt akarod én elengedlek. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése