6/16/2010

help

csak azt mond meg miért.? mond meg miért.? miért nem hagyod, hogy beszéljek veled..? szeretnék neked segíteni, de nem hagyod..tudom, hogy elfogod olvasni ezt a blogot. de attól, hogy ezt csinálod nem lesz jobb semmi. lehet úgy érzed nem vagyok melletted, de bazdmeg itt vagyok látsz.? tegnap láttál.? igen dühös vagyok..de nem rád, hanem azért amit csinálsz. éreztél már olyat mikor a legjobb barát nőd a föld alatt érzi magát és nem hagyja, hogy segíts neki...? és most rohadtul nem magam sajnáltatom, hanem téged sajnállak amiért ezt csinálod magaddal. ha kell térden fogok neked könyörögni, hogy ne tedd. lehet te azt hiszed ettől minden jobb és jó. de azt is tudom, hogy NEM ettől nem lesz jobb. és azt is tudom, hogy ezt nem ide kellene leírnom....de hagyod, hogy beszélek veled.? az alkohol meg a tudod mi megoldás....? igen rohadt nagy köcsög bunkó vagyok, hogy ide leírok mindent, mert bárki elolvashatja..de érted.? leszarom, mert máshogy nem hallgatsz meg. a te érdekedet akarom..lehet durván teszem, de nem érdekel. tudnod kellene, hogy ha baj van ide jöhetsz ha nem érzed jól magad ide jöhetsz....felfogtad.? igen lehet durva voltam ebben a bejegyzésben...de ha megint szépen beszélek veled, lehet nem érted meg sajnálom...IDE GYERE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése