8/16/2010

?

egyedül érzem magam..tehetetlennek érzem magam..úgy érzem magamra hagytak, mint egy csecsemőt, és senki sehol.a világ üres, nincs kinek beszélnem.akarok valakit, de magam sem tudom, hogy komolyan gondolom.talán csak egy pár napos kis hülyeség az egész. de mi lesz szeptembertől.? belese merek gondolni,úgy őszintén...nem tudom.semmit sem tudok.olyan zavaros minden.egy hónapig olyan jó volt minden.nem éreztem EZT...ezt a szomorúságot,ezt a zavarodást,egy hónapig olyan jó volt minden,úgy éreztem boldog vagyok, de úgy érzem ennek vége. nem tudom...sírnék, de nem tudok. félek a szeptembertől...ha belegondolok...mikor azt hittem ő van ott majd kiugrott a szívem.ez nem normális...NEM ISMEREM.nem is én lennék...meg most itt két személyről beszélek.úr isten mi van itt.? most ki meg mi meg hogy meg mi van.? az egyikre először azt mondtam fhuj.. most a fejembe forog össze vissza. a másik az meg teljesen mindegy ez aj ez elmagyarázhatatlan,felfoghatatlan.ez a sors. ha ennek így kell lennie akkor így kell lennie.kíváncsi leszek mi lesz szeptembertől...meg fogok őrülni? aj istenem olyan hülyének érzem magam.szia


always remember me


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése