10/20/2009

caffee.


ma rajz órán lekellett rajzolni azt a helyt amit szívesen építenél a lakhelyedre....én egy nagy oldal kályhával kezdtem majd áttértem a kerek szélű kanapéra oldalán szintén kerek szélű fotelekkel...előttem lévő asztalon egy csésze kávé mellette egy füstölgő aminek csoda friss áfonya illata volt betöltötte a szobát. a mellettem lévő fotelekben a barátaim kacarásztak de csak láttam nem hallottam semmit még is boldog voltam.mikor a kályhára néztem a tetején a halvány tükör képemet láttam nem szólalt meg csak mosolygott és nézte a barátaimat mikor hozzá szóltam nem válaszolt...mikor már harmadjára kérdeztem meg,hogy te ki vagy annyit válaszolt,hogy a belsőd és egy sárga színű pillangóvá változott hirtelen eltűntek a barátaim egyes egyedül voltam bent..és kezdtem félni mikor a sárga pillangó elsuhant előttem újra láttam a barátaim és már hallottam is őket és akkor rájöttem.nem az a fontos,hogy kinek adod ki magad vagy,hogy minden Félé képpen kiakarsz tűnni a többiek közül...abban a pillanatban rátaláltam a helyemre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése