10/10/2009

pont



ültem a könyvem előtt....azon kaptam magam, hogy egy alhagyatott régi könyvtárban ülök egy kerek asztalnál a könyvespolcok égig értek telistele mese könyvekkel mögöttem egy mormota néni aludta álmát mikor előre néztem egy könyv hevert szemeim előtt fényes rózsaszín színű volt eljából egy kis babakék színű könyvjelző lógott ki...hát kinyitottam és egy csoda szép meseében találtam magam lábamon égszínkék üvegcipellő díszelgett ruhám csiloggot az égkövektől...előttem egy egy csillohó kék vizess volt felette egy szivárvány pompázott a nap besütötte az "álom" országot egyszarvú pónik játszadoztak mögöttem hátukból két gyönyörűséges pihepuha tolall terített szárnyaikkal felszálltak a szivárványra.....oldalra néztem és megpillantottam egy égszínkékszínű szemű srácot...szőke haja lobogott a friss szellőtől és egyre scak közeledett mikor oda ért szorosan megölelt és hirtelen felébredtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése