10/30/2009

nem személyhez kötött.


Beraktam a kedvenc lassú dalt a zene lejátszóban és csak ábrándoztam.Elképzeltem,hogy egy gyönyörű szép zöld színű mezőn boldogan körbe-körbe ugrándozom a lassú esőcsöppek befedik színes ruhámat,a nap és süt az esőcsöppeken felettem a szivárvány csodaszépen ragyog,mint még soha.A pillangók körülöttem repkednek és nem törődöm a kül világgal csak boldogan ugrándozom és ábrándozom.A pillangóknak csillogó türkizkék színűk volt és én csak csodáltam őket.Miközben a pillangókat néztem a szemem megakadt egy furcsa emberen nem tudtam ki az de a szememet még mindig rászegeztem akaratomon kívül.Ahogyan elkezdett közeledni hozzám az eső egyre jobban esett a szivárvány jobban ragyogott a nap pedig úgy fénylett,mint még soha.Amint elém ért a pillangók körénk gyűltek és énekeltek. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése