1/15/2010

csi


ma minden felborult.tudom megváltoztam de megtanultam, hogy kikel álljak a saját igazamért. de itt nem én vagyok a lényeg. vagykitudjakialényeg. és most lesokkolt az agyam és nem tudok nem értek semmit. most úgy érzem bárcsak én se kaptam volna megy a jobb jegyet. és akkor talán nem lenne ez az egész. bárcsaknelennékés akkorsemlenneezazegész. úgy érzem életkedvem 0% sírhatnékom és tárgyak összezúzása 95% a többi 5 százalék zene mi más. hogy milyen akarok lenni? most talán úgy érzem, hogy egy olyan lány aki csiga házba él és sose bújik ki onnan és mindig másokon segít. VISSZA AKAROK BÚJNI A CSIGA HÁZBA. azt mondják, hogy jó hogy kibújtam a csiga házból...de mi ért ez anélkül ha úgy érzem semmi kedvem sincs per pillanat a világon lenni? újra az a lány akarok lenni aki nem áll ki az igazáért és akit kihasználnak ne kérdezd meg miért de most úgy érzem jobb lenne. mert mikor még a csiga házba voltam nem voltak a barátaimmal ekkora gondok. utáltam 2009et és reméltem, hogy 2010 jobban fog alakulni de úgy érzem 2010 lesz a legrosszabb év az eddigi életemben. most legszívesebben elbújnék minden elől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése