1/11/2010

ma


ma olyan volt minden, mint régen annak ellenére, hogy tegnap este msnen azt gondoltam már nem akarok a barátom lenni. elhülyéskedtünk növényt gyönyömöszöltünk egymás szájába és törin együtt röhögtünk és ninetta azt mondta, hogy MI olyan jól elröhögónk minden órán és ez olyan jó érzéssel töltött el, hogy MI. azért látszik, hogy 10 éves ismerem és együtt pucsítottunk a közönségnek 5 évesen(: de most ismét olyan érzésem van, hogy nem akar a barátom lenni vagy csak én képzelem be magamnak de már én magam sem tudom. nem vagyok tisztába semmivel sem nem tudom mit akarok, hogy mi akarok lenni ha nagy leszek de ez nem csoda hisz sok velem egy idős nem tudja még. de azt reméltem 2010 jobb év lesz, mint 2009 olyan mintha egy rongy lennék. itt van feketepiros őt 3 éve tekintem barátnak és egyben annak aki megért. itt van év akit születésemtől ismerek és ő mindig rohan ha baj van és itt van derkovics akivel szintén lehet komoly dolgokról beszélgetni és számítani rá. egy személyt nem írtam le hisz a bejegyzés egy része róla szól.utálom 2010et itt a felvételi a központi és félek minden blogba leírom, hogy félek. félek, hogy mit fognak gondolni rólam ha bekerülök az álomiskolába félek, hogy milyen térsaségom lesz félek, hogy elvesztem a fontos embereket. vagy szőkének talán csak ideges percei voltak és úgy gondoltam nem akar barát lenni aj már paranoiás vagyok elegem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése