1/07/2010

nothing


kisebbségi komplesszus? hát...nem is tudom mostanában elég sokszor úgy érzem,hogy mindenki jóba van mindenkivel és csak én vagyok az aki "csicska" mindenkit jobban szeretnek. igen és most kéne,hogy fejbe vágjam magam,mert olyan szánalmas ez az ön sajnáltatás.bevallom sok sok dologtól félek sose rontottam ennyit a tanulmányaimban és 3 hét múlva felvételizek...befogok pánikolni és elfogom rontani az egészet.vagy mégsem? vissza térve az ön sajnáltatáshoz próbálom a szavaimat és mindent kordában tartani.próbálok megfelelni embereknek.szeretem a barátaim de néha úgy érzem,hogy szeretetem nem viszonzott.deeznemigaz.remélem...néha úgy érem fontosabb egy személynek a haverok,mint én és nekem már alig mond el valamit tudom tehetek róla.de én szeretem és egyik legjobb barátom.L és itt egy másik személy azt mondta eltávolodtunk egymástól és nem fogjuk tartania kapcsolatot gimibe...én nagyon szeretem és mondhatni ő az aki leginkább megért,mert sok helyzetben ugyanúgy vagyunk. szeretlek titeket barátaim(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése