1/08/2010

hullik.


szeretlek oké?gondolom most mindenki azt hiszi,hogy pasiról van szó.de barátról.úgy érzem mostanság az életem szilánkokra tört félek a felvételitől a barátaimmal nem rózsás a helyzet meg van egy dolog ami nem publikus.ha helyre akarom hozni a barátságot egy barátommal akkor a másik barátságom megy tönkre.iksz te vagy az aki megért hisz sok helyzetben ugyanúgy állunk mégis teljesen különbözünk. és te ipszilon te vagy az aki bíztat a dolgokra és ha a kedvem rossz feltudod dobni.gondolom kitaláltad,hogy két személyről van szó akiket kis korom óta ismerek és büszkén kijelenthetem igaz barátok.tudom sok mindent elrontottam de próbálom helyre hozni.ésnagyonszeretlektiteket.(L) és iksz sokszor volt úgy,hogy azon a ponton voltál,hogy hagyjuk ezt a barátságot de én sose hagytam,hogy ez bevalósuljon és nem is fog megvalósulni.szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése