3/17/2010

heartless


olyan egyedül érzem magam. nem tudom miért, hisz itt aludt Piroska és hívtak is ki meg ma is hívtak, hogy menjek az ikrekkel. és mégis olyan egyedül érzem magam. mintha egy dobozba lennék bezárva és sose tudnék onnan kiszabadulni, a barátaim pedig kint állnának és mintha utálnának. lehet csak azért van, mert egyedül vagyok itthon. és rájöttem, hogy egyedül soha az életbe nem fogok tudni meglenni. anyukám azt mondja, hogy ha egy ember elhallgattatja az érzéseit és nem mondja ki a véleményét beteg lesz. lelki beteg. bűntudatom van úgy érzem mostanában nem foglalkozom az ikrekkel és ott hagyom őket. de nagyon szeretem őket. most úgy érzem én vagyok a heartless. mintha lenne egy széles folyó és egyedül állnék a jobb parton a barátaim pedig a bal parton, és akármennyire is szeretném nem megy az úszás. mintha futnék a magyarázat elől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése