11/21/2009

LL


van egy ember az életembe akivel évegik csak köszönő viszonyba voltam meg osztálytársi viszon de körübelül 2-3 évvel ezelőtt különösen jóba lettünk de ebben az évben jutottam el arra a szintre,hogy egy legjobb barátnak hívhatom. igaz teljesen más,mint én ő ha rock koncerten van tombol én pedig csak nyugisan ülök.ő zárkózotabb és nyíltabb.mikor hív,hogy menjek le vagy nem engednek vagy másokkal megyek tdom köcsög vagyok és az én hibám az egész.voltak már olyan percek órák mikor azon a ponton volt,hogy beakarja fejezni ezt a barátságot de én nem hagytam,mert nem szeretném elveszteni.(L)
vannak még emberek őket is ugyanúgy szeretem pégrénóri.csak akiről írtam más...akivel egy cipőbe járok folyton.
és remélem,hogy magára ismert az a barát.L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése