11/30/2009

nemértemmagam.


bunkó lettem kezdek eltávolodni a régi barátaimtól megbántok embereket anélkül, hogy tényleg megszeretném bántani.ebben a pillanatban halványan látom a billentyűzetet,mert a könnyeim eltakarhák. nem értem magam én nem akarok ilyen ember lenni, mint ami most vagyok.olyan akarok lenni, mint amilyen régen voltam kedves vidám.az elmúlt 3 hétben lebomlott egy fele a kilenc évnyi barátságom egy emberrel. akit a változásom szerintem a legjobban érint.én nem értem magam.nem szivesen beszélek az érzéseimről,mert nem vagyok olyan.jó lenne egyszer ezektől a kövektől megszabadulni lerakni egy padra és ott hagyni őket. megbeszélni valakivel aki nem ismerte az előző énetem.kezdem azt hinni felesleges a jelenlétem,hogy már nincs miért lennem hisz bunkó lettem megbántok embereket anélkül, hogy komoylan gondolnám és mindenkivel kisebb nagyobb vitákba szállok.és nincs rá épp magyarázat milrt lettem ilyen,hisz nem barátkozom olyan emberekkel akik hatására ilyen lettem volna meg semmi oylan sem történt.kész káosz az elmúlt 3 hétben MINDEN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése