2/03/2010

értelemésérzelem


oké értem 14 éves vagyok és a 14 évesek nincsenek magukkal megelégedve se a cselekedeteivel? de ez normális amit én csinálok, hogy ennyire...? hogy azért érzek bűntudatod, mert nekem valami jobb lett, mint egy másik embernek és ezért az érzem hibás vagyok? nem tudom...őszintén szólva semmit sem tudok.és akkor most van az az érzés, hogy jajneee utálom magam miért?? énsemtudom nem tudom miért de az elmúlt hetekben zavaros itt minden és semmit sem értek. van olyan pillanat mikor úgy érzem metálra törnék zúznék dühömben és rossz kedvemben szét rugdosva a talajt.nincs olyan nap mikor ne lenne valami gond a barátaimmal. vagy lehet én dramatizálok nem nem nem....mikor azt hiszem dramatizálok úgy érzem magam, mint egy szánalmas lány. nem tudom tartani a lépést az emberekkel...most perpillnat úgy érzem ez túl gyors.legszívesebben elrepülnék egy másik bolygóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése