2/19/2010

friend


részben igazad van..eltávolodtunk egymástól. de szeretném ha ez nem maradna így..tudom megváltoztunk de ebben a pár napban úgy éreztem boldog vagyok mikor a régi énünk kezdett vissza térni. te vagy az akivel sok rossz dolgon átmentem és sose engedtem el a kezed sose engedtem, hogy ott hadj és kiálltam azért amit gondoltam/gondolok, hogy barát vagy és nem engedlek el soha.tudom vannak rögös utak egy barátságban de mindent kilehet bírni és szeretném ha ezt is kibírnánk.és nagyon remélem és szeretném is, hogy ezt a 2 és fél hónapot ne úgy töltsük el a nyolcadik évünkből, mintha csak haverok lennék. nekem barát vagy. nem csapom be magam. és egyetlen egy olyan ember sincs az életemben aki MINDENRŐL tudna ami velem történik. te is tudsz dolgokról. de csak te vagy az az ember akivel tudok és szeretek is arról a dologról beszélni..remélem, hogy tudod mire gondolok. neked kibököm, hogy mit érzek másnak nagyon ritkán.minden barátomnak elmondok egy olyan dolgot amit másnak nem..de te vagy az akinek azt a dolgot mondom. szeretném ha minden olyan lenne veled, mint régen volt. szeretném, hogy újra a műszerész utca szélén üljünk az árnyékban.szeretném ha ebben a két és fél hónapban megpróbálnánk helyre hoznia dolgokat, mert tudom, hogy a nyár az felehetetlen lesz és egy tavaszi esemény. szeretlek. és koncertre nélküled nem megyek.(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése