2/26/2010

nonono


úgy érzem nem tudom, hogy hol vagyok. nem találom magam valahogy sehol sem érzem azt, hogy "na ez az én világom örökre itt maradnék". mindenki más körülöttem. ha kettesben vagyok a barátaimmal olyan jó. de ha társaságba mindannyian mások. persze nem rossz néven, de akkor olyan érzésem van mintha nem magukat adnák. úgy érzem ha valaki velem van kettesben [barát] akkor az sose érzi jól magát és várja, hogy végre megérkezzenek a többiek. én mindig mondom nekik, hogy nyugodtan menjenek de sose mennek de miért nem mennek? nem zavar ha ott hagynak csak könyörgöm érezzék magukat jól. ezen az estén jól éreztem magam pirossal előre mentünk és ketten maradtunk utána pedig táncoltunk és jó este volt. de úgy éreztem egy másik barátra, hogy nem igazán szeretne velem lenni és mintha csak azért jönne velem, hogy ne sértődjek meg. de engem nem zavar ha mással megy csak szórakozzon. van még két barátom mikor velük vagyok úgy érzem nem vagyok oda való ők ketten érzik magukat igazán jól. de mikor régen hárman voltunk akkor én is épp úgy jól éreztem magam és még mindenki mással. de kezdem elveszteni az egyensúlyt. vajon vissza kaphatom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése