4/11/2010

?


megfogalmazhatatlan ez az érzés. nem tudom hol vagyok és mit csinálok. csak azt tudom, hogy nem cselekszem jól. ez amolyan nem tudom mit érzek mégis rossz érzés. rossz, hogy nem tudom megfogalmazni. rossz, hogy nem tudom kimondani a barátaimnak az érzéseimet. mikor mondanak nekem valamit..ami rossz, mégis igaz. csak állok és nézek. a számból egyetlen egy szó sem képes kifurakodni hiába szeretném. akkor csak állok és nézek a barátaim pedig dühösek, hogy én semmibe veszem amit ők mondanak. nem megy nekem ez az érzés kifejezés se az, hogy kimondjam azt a szót, hogy SZERETLEK. már minden más, mint régen. semmi nem lesz ugyanúgy már. elvesztettem egy embert. és majdnem egy másikat..akit elkel lenne löknöm magamtól. mégis valami fűz hozzá..tudom rosszat tett és csak fájdalmat okozott nekem..csak azt nem tudom, miért is ragaszkodom hozzá ennyire.? ATTÓL a mondattól minden megváltozott..máshogy tekintek rá. rossz képen..mégsem tudok tőle elszakadni. ez nem szerelem ez nem örök barátság..ez se veled se nélküled. néha úgy érzem púpot jelentek az emberke hátán..és, hogy szánalmas vagyok, mert folyton mártírkodom és sajnáltatom magam. pedig nem akarom, hogy sajnáljanak..nem szeretem ha minden körülöttem forog. az eddig 2010es év nem túl kedvező..az első másfél hónap hol rossz hol jó volt. az utána lévő időszak pedig nagyon jó volt. az elmúlt három hét pedig RÉMÁLOM. sose gondoltam volna, hogy ez velem előfordulhat. megteremtettem magamnak egy tökéletes álom világot ahonnan nincs menekvés. szeretnék abból a világból kiszabadulni de nem megy. szeretnék épp ésszel gondolkodni,de mindig megyek a saját fejem után. szeretném megtalálni a helyem..néha úgy érzem megtaláltam..néha úgy érzem egyes egyedül vagyok. néha úgy érzem semmire kellő vagyok. és itt ismét önsajnáltatást hajtok végre. de hisz épp erről volt ma szó. nem akarok egy gyenge kis lánynak látszani. de ez az igazság..gyenge vagyok és ez által kihasználható és megsérthető. nem is tudom miért írok ennyi dolgot egybe. és ismét a közepénél abbahagyom a blog írást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése