4/18/2010

..


miért is hittem, hogy nem így van.? ismét egy cipőben járunk. lehet most azt hiszed, hogy csak azért írom le ezeket, mert sajnállak és azt írom ami neked jó. de nem ez nem így van. nekem egyáltalán nem vagy pótlék és nagyon sajnálom, ha úgy érezted. tudod rád mindig számíthatok..meghallgatsz tanácsot adsz. lehet azt hiszed, hogy már minden rendben van az én és szőke barátságba közt, de akkor rosszul hiszed és azt hiszed, hogy csak pótlék vagy pedig egyáltalán nem. tudom egyedül érzed magad, de ne zárd el magad körül az embereket és ne küldj el magadtól. én sírok veled együtt..emlékszel arra a nagy "bulira".? mikor egymás vállán sírtunk.? ha kell én mosolyt csalok az arcodra..és kérlek ne fuss most a fejed után s ne taszíts el magadtól. rám mindig számíthatsz..lehet néha úgy tűnik, hogy csak pótlék vagy számomra pedig ez nem igaz akármit is hiszel. és tudom most mit gondolsz..azt, hogy csak azért írom, mert sajnállak és hogy jobb legyen neked. nem.! ezt azért írom, mert ezt gondolom. ne zárkózz el és ne lökd el magadtól az embereket..engem úgy sem fogsz tudni el lökni még ha szeretnél is..akkor sem. rám számíthatsz és ha nagyok leszünk együtt fogunk lakni egy New Yorki utcán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése