4/07/2010

sötétség vesz körül


azt hittem minden a helyére jöhet..de látom illetve úgy érzem csak én akarom helyre hozni. úgy érzem és látom, hogy neked új barátaid vannak akikkel én is jóba voltam de úgy tesznek mintha nem is ismernének. emlékszem még azokra a napokra..augusztus huszadikára..ami felejthetetlen nap volt..nem történt semmi nem röhögtünk magunkat sírásig azon a napon de még is örökre bennem marad. 2009 utolsó 2 napja amit veled töltöttem..azt hittük a szilveszterünk pocsék lesz és még sem lett az jól éreztük magunkat...hiányzik a múlt, mikor még te is akartad ezt a barátságot..de látom igazán csak nekem hiányzol..te kiakarsz engem törölni az életedből..ha neked így jó és ettől leszel boldog..akkor tedd meg nem állok a boldogságod útjába. (U)

1 megjegyzés:

  1. ha fontos a barátsága akkor mutasd ki neki és nehagyd hogy elszakadjatok egymástol ! beszélj vele én azt tanácsolom

    VálaszTörlés